{{ section.name }} Support

Vi fant {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} og {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} for '{{ searchTerm }}'

0 Results found

{{ section.name }} Support
Søk etter destinasjoner, aktiviteter, opplevelsesreiser, reiseforslag, etc...

Vi fant {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} og {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} for '{{ searchTerm }}'

0 Results found

Finner du fortsatt ikke det du leter etter?

Ta kontakt med oss, så får du hjelp av en av våre reisespesialister.

Vilkår ved endringer og avbestillinger

Har du lyst til å endre flybillettene dine, kan du sende oss en forespørsel om endring av reisedato eller reiserute. Slik går du fram for å endre flybilletten din:

  • Send oss en forespørsel om endring av reisedato eller reiserute ved å fylle ut skjemaet under. Vær oppmerksom på at det ikke alltid vil være mulig å gjøre endringer og at alle endringer er avhengig av ledighet og kapasitet.
  • Innen 24 timer etter at du har sendt oss en forespørsel, vil du motta en e-post med informasjon om hvorvidt det er mulig å endre billetten din og hvor mye det eventuelt vil koste i tillegg til KILROYs endringsgebyr på NOK 750.
  • Du velger selv om du ønsker å gjennomføre endringen eller om du heller ønsker å beholde de opprinnelige billettene dine. Ønsker du å gjennomføre endringen, går du videre til betalingen via betalingslinken i e-posten som vi sender deg.

Dersom det er mindre enn 3 dager før avreise bør du ringe oss for endring: +47 23 10 23 99.

Viktig informasjon

For ulike flybilletter gjelder ulike regler, derfor er det dessverre enkelte billetter som ikke kan endres. Hvilke regler som gjelder for din billett blir du opplyst om når du kjøper billetten, enten du bestiller på våre nettsider eller hos en av våre reisespesialister. Lav pris gjenspeiler som regel mange restriksjoner og lite fleksibilitet.

Kjøpte du KILROY endrings-og avbestillingsforsikring (tidligere X-it) ved bestilling (gjelder ikke for reiser kjøpt på våre hjemmesider) har du allerede betalt for én datoendring før avreise og betaler ingenting dersom det er ledig. 

Vær oppmerksom på at alle endringer forutsetter ledig kapasitet på de aktuelle flygningene. Vi anbefaler at du er ute i god tid for å øke sannsynligheten for at det fortsatt finnes ledige plasser. Avhengig av hvilken type billett du har, kan du risikere at flyselskapet krever et ekstra gebyr for endring av billettene. Du kan også risikere å måtte betale et mellomlegg dersom de nye billettene er dyrere enn de du opprinnelig hadde bestilt. Slike ekstrakostnader kommer eventuelt i tillegg til KILROYs endringsgebyr på NOK 750.

Supportavdelingens åpningstider:
Mandag - torsdag: 08:00 - 20:00
Fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag - søndag: 10:00 - 16:00

NB! Kundeservice holder stengt på danske helligdager: 01jan18 / 25mar18 / 29mar18 / 30mar18 / 01apr18 / 02apr18 / 27apr18 / 10may18 / 20may18 / 21may18 / 05jun18 / 24dec18 / 25dec18 / 26dec18 / 31dec18

Merk: Dette er kun en forespørsel om endring av billetter - ikke den faktiske endringen. Billettendringen er ikke gjennomført før du har mottatt en bekreftelsesmail fra oss. Inntil du har mottatt denne, skal du forholde deg til din opprinnelige bestilling.

Regler og vilkår for endring av flybilletter

KILROY belaster deg med et endringsgebyr på NOK 750 per passasjer. Du vil motta en betalingslink for dette gebyret via e-post. Ved å betale dette gebyret aksepterer du automatisk KILROYs endringsgebyr.

Dersom flyselskapet krever et ekstra endringsgebyr og/eller du blir nødt til å betale et mellomlegg for de nye billettene, tar KILROY imot betalingen din på vegne av flyselskapet. Du kommer i så fall til å motta en betalingslink fra oss via e-post. Ved å betale denne avgiften aksepterer du automatisk flyselskapets ekstragebyrer.

Dersom det er flere enn én person i samme bestilling som ønsker å endre billettene sine, må du legge til disse i endringsskjemaet, ved å trykke på «Legg til passasjer». Kun de passasjerene som er inkluder i endringsskjemaet vil motta et tilbud om billettendring.  

Merk: Dette er kun en forespørsel om endring av billetter - ikke den faktiske endringen. Billettendringen er ikke gjennomført før du har mottatt en bekreftelsesmail fra oss. Inntil du har mottatt denne, skal du forholde deg til din opprinnelige bestilling.

 

 

Kilroy.OutdatedBrowserBox.Text Kilroy.OutdatedBrowserBox.LinkText

Oops - Siden du prøver å nå er ikke tilgjengelig eller har blitt flyttet. Vi håper du finner det du leter etter her i stedet...