Klager
Når man reiser i mange måneder kan det noen ganger hende at et eller annet ikke går helt som det skal. Dette kan være alt fra en forsinket buss eller et forsinket fly til dårlig service, dårlig hostell/hotel eller lignende. Dette er selvsagt uforutsette ting som kan skje, og en vanlig del av å reise.
Snakk med våre reisespesialister
Tips til klaging på utenlandsreise
I tilfelle du skulle ønske å klage på noen av tjenestene du benytter deg av underveis, vennligst kontakt den eller de personene som det i første omgang er mest naturlig å snakke med. Dette kan være alt fra turoperatører, busselskapet, hotelledelsen eller oss i KILROY. Uansett er det viktig at du reagerer kjapt.
Går det lang tid fra hendelsen faktisk inntraff til du klager, kan du faktisk miste retten på erstatningskrav. Forsøk alltid å dokumentere hendelsen med papirer, vouchers, billetter etc. I de fleste tilfeller kan dette fikses mens du er ute på reise, men det hender også at man må vente til man er hjemme igjen.